۱۴۰۳/۰۱/۱۰
مدیرعامل بانک صادرات ایران مطرح کرد؛

حمایت از استمرار تولید و اشتغال ماموریت‌ بانک صادرات ایران است

​بانک صادرات ایران برای استمرار اشتغال و جلوگیری از توقف تولید در کنار واحدهای تولیدی ایستاده و برای کمک به رفع این دغدغه ماموریت دارد.
حمایت از استمرار تولید و اشتغال ماموریت‌ بانک صادرات ایران است
به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در دیدار با مدیران مجموعه شرکت گلریز در خراسان رضوی با بیان این مطلب بر اعلام آمادگی این بانک برای کمک به تداوم فعالیت‌های تولیدی در کشور و تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی تاکید کرد و گفت: بانک صادرات ایران علاوه بر این دغدغه‌ها، ماموریت‌های دیگری از قبیل خرید گندم، تسهیلات خرد و سایر تسهیلاتی حمایتی را نیز بر عهده دارد. میزان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و تکالیفی مقرر برای بانک صادرات ایران در سال جاری ١٠ برابر افزایش یافته که بخش زیادی از نقدینگی بانک را به خود اختصاص می‌دهد و ضروری است تا در تعامل بیشتر با واحدهای اقتصادی گردش نقدینگی به سمت تولید را تقویت کنیم.
ایمانی خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار صدی و دوره بازپرداخت پنج ساله، هفت ساله و ... به منظور حمایت از کسب و کارهای خرد انجام خواهد گرفت و اشتغال خوبی را نیز ایجاد خواهد کرد. همچنین ماموریت‌های ویژه‌ دیگری نیز وجود دارد که بانک صادرات ایران به شبکه بانکی کمک خواهد کرد. مطرح شدن لزوم گردش حساب به دلیل ماموریت‌های سنگین بانک صادرات ایران در کمک به دولت است. در واقع تمامی دغدغه‌های ما این است که هم تولید را حمایت کنیم و هم ماموریت‌های دولت را انجام دهیم. 
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه در بخش‌های مختلف اقتصادی و ریزش ٥٠ درصدی سود درآمدی در برخی صنایع، اظهار داشت: تامین سرمایه‌درگردش برای واحدهای تولیدی سخت شده و بانک صادرات ایران به این مشکلات اشراف کامل دارد اما گردش وجوه باید در بانک وجود داشته باشد تا بتوان ماموریت‌های محوله را انجام داد. از این رو گردش وجود شرکت‌ها نزد بانک می‌توان کمک موثری در فعالیت‌های بانک داشته باشد.
وی همچنین تصریح کرد: امروز اشتغال ٨٠٠ نفر در مجموعه گلریز موجب اشتغال و کسب روزی حلال است و در عین حال مانع تباهی و بیکاری و سایر مشکلات می‌شود و بهره این اشتغال برای همه مردم و مملکت حسن و  خوبی در پی دارد.
انتهای پیام/
 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید