۱۴۰۳/۰۲/۱۷

جرئیات واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد

دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد با اعلام جزئیات تخصیص زمین نهضت ملی مسکن، از ساخت مسکن اجتماعی در منطقه آزاد کیش خبرداد.
جرئیات واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد

 

به گزارش اخبار ساخته ها؛ آقای حیدری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد درباره مصوبه شورای عالی مسکن و تکلیف مناطق آزاد برای واگذاری زمین ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس تکلیفی که برای ساخت مسکن متوجه سازمان‌های مناطق آزاد است، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.جرئیات واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد

آقای حیدری افزود: در منطقه آزاد قشم تاکنون ۱۴۴ هکتار زمین به ۹۱۶۰ خانوار ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن اختصاص داده است. این تعداد خانوار در ۴۲ روستا و سه بخش جزیره قشم هستند که به آن‌ها قطعات زمین واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این واحد‌ها بر عهده بنیاد مسکن است، تصریح کرد: طبق تقسیم کار دولت، وظیفه سازمان‌های مناطق آزاد تخصیص زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تاکید کرد: به هر تعداد که متقاضیان ثبت‌نام کنند، سازمان‌های مناطق آزاد آمادگی واگذاری زمین را دارند.

حیدری افزود: این برنامه در فاز اول است و ممکن است در فاز بعدی تعداد افراد ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در جزیره قشم افزایش یابد که آمادگی تامین زمین به اندازه نیاز را داریم.

انتهای پیام/

منبع خبر: صدا و سیما

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید