۱۴۰۳/۰۲/۳۰

ثبت درخواست پروانه مشاوران املاک در درگاه ملی مجوزها

دبیرکارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان از فعال شدن ثبت درخواست پروانه مشاور و بنگاه املاک در درگاه ملی مجوزها خبر داد.
ثبت درخواست پروانه مشاوران املاک در درگاه ملی مجوزها

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان صبح شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار در دولت مردمی سیزدهم، امکان ثبت درخواست پروانه مشاوره و بنگاه املاک در درگاه ملی مجوزها ممکن شد.

وی بیان کرد: این امکان از ۱۴ تیرماه و با پیگیری‌های مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار و همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اتاق اصناف محقق شده است.

دبیرکارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان گفت: برای دریافت پروانه کسب مشاور املاک (کارت مشاور املاک) و بنگاه معاملات املاک، داشتن تاییدیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و گواهی عدم سوء پیشینه الزامی است.

ملک افزود: در راستای اقدامات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان، در حال حاضر ساماندهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک استان در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

 کارکرد درگاه ملی مجوزهای کشور، سهولت و شفاف سازی در زمینه صدور مجوز کسب و کار می باشد. برای صدور مجوز در این سامانه می بایست بخش، شاخه، زیر شاخه و کسب و کار مورد نظر را انتخاب نمود. پس از طی مراحل فوق می توان در حساب کاربری، استعلام درخواست را ملاحظه کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید