۱۴۰۳/۰۲/۰۷

توسعه و ترویج مدیریت ساخته‌ها و بهره‌برداری ساخته‌ها در کشور

مدیر عامل انجمن مدیریت ساخته‌ها و فعال در حوزه‌های بهره برداری و نگهداری گفت: هدف انجمن ساخته‌ها توسعه و ترویج مدیریت ساخته‌ها و بهره‌برداری و نگهداری صحیح ساخته‌ها در کشور و ترویج مبحث بیستم مقررات ملی ساخته‌ها است.

سلماسی مدیر عامل انجمن مدیریت ساخته‌ها و فعال در حوزه‌های بهره برداری و نگهداری در گفتگو با پایگاه خبری «اخبار ساخته‌ها» با اشاره به اهداف انجمن مدیریت ساخته‌ها گفت: هدف فعالان این انجمن توسعه و ترویج مدیریت ساخته‌ها و بهره‌برداری و نگهداری صحیح ساخته‌ها در کشور و ترویج مبحث بیستم مقررات ملی ساخته‌ها است.

وی در ادامه افزود: همچنین این انجمن تلاش می‌کند تا با کمک مسئولین ذیربط و متولیان این حوزه به درستی بتواند در این حوزه نقش آفرینی کند و این موضوع در کشور ترویج داده شود.

سلماسی در مورد برگزاری همایش‌ها و سمینارهایی که در این زمینه می‌توان برنامه‌ریزی شود گفت: همایش‌ها و سمینارهایی که در این حوزه برگزار می‌شود منهای یکسری از نمایش‌ها که صرفا در حوزه برندینگ است. بسیاری از این همایش‌ها اگر محتوای کافی داشته باشند و یا از اساتید مجرب در حوزه ارائه ها استفاده شود می‌تواند بصورت سمینار یا مقالات تخصصی به موضوعات تخصصی در این حوزه بپردازند.

مدیر عامل انجمن مدیریت ساخته‌ها در بحث فرهنگ سازی و ترویج در حوزه‌های بهره برداری و نگهداری گفت: این موضوع می‌تواند کمک بزرگی با توجه به گذر از پاندمی کرونا  به مدیریت ساخته‌ها داشته باشد.

این فعال حوزه‌های بهره برداری و نگهداری در پایان گفت: موضوعات متنوعی در همایش‌های مختلف ساختمان مطرح می‌شود، که امیدوارم در آینده با انسجام بیشتر و کنفرانس‌ها و یا همایش‌ها و سمینارهایی تخصصی بتوانیم در این خصوص حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشیم و مطالب جدیدی را به مخاطبانمان ارائه دهیم./

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید