۱۴۰۳/۰۲/۱۹

تعیین تکلیف همه متقاضیان طرح ملی مسکن تا مهرماه در یزد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تکلیف همه متقاضیان طرح ملی مسکن در استان تا اوایل مهرماه مشخص می‌شود.
تعیین تکلیف همه متقاضیان طرح ملی مسکن تا مهرماه در یزد

به گزارش اخبار ساخته ها؛ احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا پایان تیرماه برای ۱۰ هزار متقاضی شهر یزد که در انتظار ارسال پیامک و تعیین تکلیف طرح هستند، اطلاع رسانی خواهیم کرد. درصدد هستیم همه متقاضیان شهر یزد را تا پایان شهریور یا اوایل مهر در صورت تصویب شهرک‌ها تعیین تکلیف کنیم.

وی درباره قرعه کشی طرح جوانی جمعیت افزود: در مرحله اول اختصاص زمین بر اساس قانون جوانی جمعیت، برای هزار و ۸۹۱ نفر قرعه کشی انجام شد. مرحله دوم قرعه کشی نیز جمعه شب در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون هزار و ۶۳۹ متقاضی، تایید نهایی شده و فردا نیز روند تایید متقاضیان ادامه می‌یابد. دو هزار قطعه زمین آماده شده تا در اختیار مشمولان قانون جوانی جمعیت قرار گیرد.

خواجه رضایی تصریح کرد: اختصاص زمین به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال برای اولین بار در کشور، جمعه شب در استان یزد انجام می‌گیرد. البته سامانه با اختلال مواجه شده بود که مشکل شهر یزد امروز حل شد و افراد می‌توانند ثبت نام کنند.

وی از تصویب شهرک مسکونی ۹۲ هکتاری در یزد خبر داد و تصریح کرد: این شهرک، روز دوشنبه با اولویت بنیاد شهید به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید و شهرک‌های دیگر هم به مرور و به سرعت تعیین تکلیف خواهند شد.

خواجه رضایی خاطرنشان کرد: شهرک ۳۷۷ هکتاری اراضی پردیس زندگی تعیین تکلیف شد و اراضی دیگری نیز در سطح شهر یزد احصا شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر: فارس

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید