۱۴۰۳/۰۲/۱۵

تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان خبر داد.
تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم ( مالیات بر خانه‌های خالی) تشکیل شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی گلستان افزود: اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به ریاست  استاندار گلستان و با حضور ۱۴ عضو برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مباحثی چون ثبت قراردادها در سامانه معاملات املاک و مستغلات، تشکیل گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه ها و مشاورین املاک و ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین مقرر شد ذیل این کارگروه کمیته های تخصصی اعم از کمیته حقوقی و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی برای پیشبرد بهتر اهداف کارگروه تشکیل شود.

مهندس ملک در انتها یادآور شد: گفتنی است شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مصوبات و اقدامات کارگروه به ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گلستان، واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع خبر: برنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید