۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تحویل 110 واحد مسکونی به مدد جویان استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: تحویل ۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان از اقدامات سال ۱۴۰۱ این نهاد در حوزه مسکن مددجویی بود.
تحویل 110 واحد مسکونی به مدد جویان استان سمنان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان روز چهارشنبه به خبرنگاران ابراز داشت: ساخت و تکمیل ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۴۰۲ نیز آغاز شده است و تامین سرپناه یکی از اقدامات بنیادی این نهاد در راستای توانمندی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان سال گذشته تعمیر و مقاوم‌سازی و ۱۵۰ فضای جانبی از جمله سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت احداث‌شد.

وی تاکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه هدف بر اساس آخرین اصول فنی و مهندسی ساختمان احداث می‌شود تا در مقابل حوادثی چون زلزله مقاوم باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ارایه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در این زمینه علاوه بر مساعدت مالی به مددجویان برای اقدام به ساخت و خرید ، پشتیبانی فنی، نظارت بر تمام مراحل ساخت را دارد.

وی به پویش «یک خشت‌دربهشت» اشاره و تصریح کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک به ساخت مسکن نیازمندان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* را باهدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن دانست و بیان کرد: هر کس با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

کمیته امداد استان سمنان موفق شد سال ۱۴۰۱ با پرداخت بیش از ۳۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ٢۶٢ نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید