۱۴۰۳/۰۲/۰۶
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور خبر داد؛

تجدید نظر طرح هادی در چهار هزارو ۲۰۰ روستا

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: امسال بازنگری طرح هادی چهار هزارو ۲۰۰ روستا در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قرار دارد.
تجدید نظر طرح هادی  در چهار هزارو ۲۰۰ روستا

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ آقای شاملو در باز دید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان بستان آباد در روستا‌های گله خانه، عین الدین وخلیله ده، با بیان اینکه در سال گذشته بازنگری طرح هادی چهار هزارو ۴۰۰ روستا در کشور به پایان رسیده است گفت: برای بازنگری طرح هادی در روستا‌ها نیاز به بیست هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته اختصاص داده شده بود.

وی سهم استان آذربایجان شرقی را از این اعتبار ۲۵۰ میلیارد عنوان کرد و افزود: در سال جاری شاهد افزایش میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

او  ادامه داد: امسال بازنگری طرح هادی ۱۹ روستا در شهرستان بستان آباد اتفاق می‌افتد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور  از حمایت دولت برای مقاوم سازی در روستا‌های کشور خبر داد و افزود: هر شهرستان می‌تواند فراخور فعالیت و تلاش خود نسبت به جذب اعتبارات مقاوم سازی و بالا بردن سهم خود از این اعتبارات تلاش کند.

نوری نماینده مردم شهرستان بستان اباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به ابتر ماندن بازنگری طرح هادی در اکثر روستا‌های این شهرستان گفت: الحاق به محدوده روستایی به علت کمبود فضا در روستاها، از نیاز‌های ضروری بازنگری طرح هادی در این شهرستان است.

وی تداوم آسفالت ریزی و ایجاد سیل بند در برخی از روستا‌های این شهرستان را از اولویت‌های مهم نام برد و خواستاراهتمام ویژه دولت در مقاوم سازی اماکن روستایی وتسریع در صدور سند در روستا‌ها شد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید