۱۴۰۳/۰۲/۱۷

بهره برداری از ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویر احمد

همزمان با هفته دولت و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویر احمد بهره برداری شد.
بهره برداری از ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش اخبار ساخته ها؛ همزمان با هفته دولت، به دستور رییس جمهور ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور بهره‌برداری و افتتاح شد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: از این تعداد ۳۰۱ واحد، مسکن حمایتی، ۳۳ واحد مسکن مهر، ۲۳۷ واحد بازآفرینی بافت فرسوده، هزار و ۷۰۹ واحد مسکن روستایی و ۲۶۳ واحد خود مالکی است.

احمد زاده افزود: هم اکنون ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن در شهر‌های استان در حال اجرا و بیش از ۷ واحد در روستاها در حال ساخت است.

وی به طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این طرح برای سه هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده و همچنین به بیش از ۴۰۰ خانوار در مناطق مختلف استان زمین واگذار شده است.

استاندار از آماده سازی ۷ مجتمع برای ساخت مسکن در استان خبر داد و گفت: هم اکنون مجتمع مسکن ملی واقع در سرابتاوه نیز در حال تایید نقشه برداری ساختمانها است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در این آیین از کلنگ زنی هشت طرح راه و شهرسازی در استان خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۰ هزار و دویست میلیارد تومان است.

راستا افزود: در این هفته ۵ طرح در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری برنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید