۱۴۰۳/۰۲/۱۷

بهره‌برداری از ۱۲ واحد تولیدی جدید در خرم‌دره

فرماندار خرم‌دره گفت: امسال ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از ۱۲ واحد تولیدی جدید در خرم‌دره

به گزارش اخبار ساخته ها؛ فیاض محبی فرماندار خرم‌دره ۱۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری خرم‌دره با اشاره به اینکه مردم شهرستان خرم‌دره مردمی ولایی و انقلابی هستند که همواره در مشکلات شهرستان گره‌گشایی می‌کنند، اظهار کرد: خیرین این شهرستان همیشه یار و یاور مسئولان در عرصه‌های مختلف هستند.

وی با توضیح اینکه شهرستان خرم‌دره دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که تلاش ما تبدیل این ظرفیت‌ها به ظرفیت‌های بالفعل است، تاکید کرد: سال گذشته ۹۶۰ تعهد اشتغال داشتیم که با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، این تعداد به ۱۲۵۰ نفر رسید که امسال نیز این تعداد به ۱۶۵۰ نفر خواهد رسید.

این مسئول با اشاره با بیان اینکه در همین راستا ۱۲ واحد تولیدی امسال در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای کمک به تسهیل در ازدواج جوانان بهره‌ خواهیم گرفت. در حوزه تامین مسکن جوانان نیز سهم خرم‌دره از مسکن ملی هزار واحد مسکونی است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه با توجه به جمعیت بالای شهرنشینی در خرم‌دره اعتبارات خوبی در حوزه عمران شهری پیش‌بینی شده است، افزود: اولویت اصلی امسال شهرستان تعیین تکلیف و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی با بیان اینکه اعتبار دهیاری‌های شهرستان سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: این اعتبارات با پیگیری‌های انجام شده امسال به ۵۱ میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم با تزریق آن شاهد رونق روزافزون روستاهای شهرستان که از ظرفیت فراوانی برخوردار هستند، باشیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید