۱۴۰۳/۰۲/۱۵

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سنت‌پترزبورگ روسیه

نمایشگاه InterStroyExpo در بهار سال آینده در سنت‌پترزبورگ روسیه، با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سنت‌پترزبورگ روسیه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ هومن حاجی‌پور معاون کسب‌وکار اتاق تهران با اشاره به تجربه موفق همکاری این دو اتاق بازرگانی برای حضور بنگاه‌های اقتصادی ایران در نمایشگاه PRODEXPO روسیه، تصریح کرد که نمایشگاه InterStroyExpo سنت‌پترزبورگ فرصت مناسبی برای آشنایی فعالان اقتصادی ایران با بازار محصولات و تجهیزات ساختمانی روسیه، توسعه تعاملات تجاری با فعالان اقتصادی این کشور و مقایسه محصولات رقبای جهانی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 80 غرفه‌دار میزبان حداقل 4 هزار بازدیدکننده خواهند بود، یادآور شد که در این رویداد همچنین حدود 100 سخنران تخصصی صنعت ساختمان از طریق 30 رویداد تخصصی به نشر مفاهیم این صنعت خواهند پرداخت.

حاجی‌پور افزود: در این نمایشگاه، محصولات و خدمات مربوط به مصالح ساختمانی، سقف و عایق‌‎کاری، سازه‌های فلزی و پیش‌ساخته، آسانسور و پله برقی، ماشین‌آلات ساختمانی، تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیزات آب و بهداشتی و تهویه هوا، محصولات الکتریکی و روشنایی و خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی و نیز ابزارآلات تولید مصالح ساختمانی از کشورهای مختلف به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

منبع خبر: اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی ایران

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید