۱۴۰۳/۰۲/۰۷

برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام گروه ساختمانی معلم

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام گروه ساختمانی معلم در تاریخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ برگزار شد.
برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام گروه ساختمانی معلم

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ در این جلسه که با حضور ۱۰۰% سهامداران و به ریاست آقای مهندس امیر انباردار، معاون امور شرکت‌های موسسه صندوق ذخیرۀ فرهنگیان برگزار شد، رئیس هیئت مدیرۀ صندوق ذخیره فرهنگیان، نمایندۀ ویژۀ وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیئت مدیره گروه ساختمانی معلم و نمایندۀ حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت حضور داشتند.
در ابتدا، ضمن نمایش فیلمی از دستاوردهای گروه طی سال‌های اخیر، دکتر امید علیجانی، مدیرعامل گروه ساختمانی معلم، به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره به ارائه گزارش فعالیت شرکت طی یک سال اخیر پرداخته و ضمن تشریح وضعیت کنونی شرکت، برنامه‌های یک سال آتی خود برای بهبود عملکرد شرکت و نیز پیش‌برد اهداف آن را ارائه نمود.
در ادامه، دکتر علیجانی ضمن پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان صاحبان سهام، برنامه‌های عملیاتی این شرکت برای سال آتی را نیز تشریح نمود.
از نکات قابل توجه فعایت این شرکت طی سال اخیر مالی، دستیابی به جایگاه برتر در بین شرکت‌های فعال در صنعت انبوه‌سازی، تعالی در سیستم‌های مدیریتی و فرآیندی، تبدیل ۱۰۰% داراییهای راکد به مولد، اصلاح سبد دارایی‌ها بر اساس استراتژی و نیز ایجاد ۴۱ هزار میلیارد ریال ارزش افزوده در دارایی‌ها بوده است.
استماع گزارش حسابرسان، تصویب صورت‌های مالی شرکت شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان وجوه نقد، تعیین حسابرس قانونی و تعیین روزنامه رسمی از دیگر نکات قابل توجه این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید