۱۴۰۳/۰۲/۱۰

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی

دومین کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می‌شود.
برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ دومین کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی ۱۶ دی ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این کنفرانس با هدف رصد وضعیت کشور در بخش بانک و بیمه در حوزه دیجیتال برپا خواهد شد. این کنفرانس شامل سه پنل اصلی است؛ «حکمرانی دیجیتال در مواجه با تحول»، «چابک‌سازی نظام بانک و بیمه در مواجهه با تحول دیجیتال» و «آینده پژوهی در حوزه دیجیتال با رویکرد هوش مصنوعی».

از اتفاقات مهم دومین دوره کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی، محور اعتماد دیجیتال و استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک در بانک و بیمه است که در این کنفرانس مورد توجه قرار گرفته است.

این رویداد با همکاری فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی، بیمه مرکزی و نهادهای مرتبط با بانک و بیمه با هدف رصد تحول دیجیتال در عرصه بانک و بیمه برگزار می‌شود.

در بخش علمی این کنفرانس با همکاری دانشگاه تربیت مدرس مانند دوره اول، مقالات ارائه شده ارزیابی و سپس مقالات پذیرفته شده به صورت ارائه در کنفرانس، پوستر و چاپ در نشریه علمی و پژوهشی در دسترس قرار خواهد گرفت‌.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید