۱۴۰۳/۰۲/۱۴

بررسی شرایط و روند آغاز ساخت مسکن ویژه فرهنگیان در استان فارس

مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم به منظور بررسی شرایط و روند ساخت مسکن ویژه فرهنگیان در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان به بررسی این موضوع پرداخت.
بررسی شرایط و روند آغاز ساخت مسکن ویژه فرهنگیان در استان فارس

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به نقل ازروابط عمومی شرکت ساختمانی معلم، دکتر مرتضی رحمان‌زاده در این نشست، ابراز امیدواری کرد با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش فارس، زمین مناسب جهت ساخت مسکن فرهنگیان، تامین شده و جهت اجرای پروژه در اختیار هلدینگ ساختمانی معلم قرار گیرد.

مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم گفت: شرکت ساختمانی معلم در راستای برنامه‌ها و سیاست تامین مسکن فرهنگیان از سوی وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان، به این موضوع ورود کرده است.

دکتر رحمان‌زاده همچنین از اعلام آمادگی برای اجرای عملیات و ساخت این پروژه‌ها با تخصیص زمین از سوی آموزش و پرورش استان خبر داد.

وی افزود: با در اختیار گذاشتن زمین‌های مورد نیاز برای این پروژه‌ها، هلدینگ ساختمانی معلم با توجه به حمایت مقام عالی وزارت و مدیر عامل محترم صندوق ذخیره فرهنگیان، از قدرت و توان لازم برای ساخت و اجرای آن برخوردار است.

مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم تصریح کرد: شرایط ثبت نام مسکن فرهنگیان نیز متعاقباً از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید