۱۴۰۳/۰۷/۱۵

برای خرید و اجاره خانه در بلوار فردوس چه بودجه ای لازم است؟

بلوار فردوس یکی از محله های خوش آب و هوای منطقه پنج، در غرب تهران واقع شده است. این محله فضای سبز بسیاری داشت که با ساخت و ساز، از این فضا کاسته شد.
برای  خرید و اجاره خانه در بلوار فردوس چه بودجه ای لازم است؟

به گزارش اخبارساخته ها؛ بلوار فردوس در غرب تهران واقع شده است و محله‌های صادقیه، ابوذر، شهرک‌های اکباتان و پرواز از همسایه‌های محله فردوس هستند. این بلوار از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از غرب به بزرگراه باکری و از شرق به بزرگراه جناح منتهی می‌شود.

در بلوار فردوس بزرگراه‌ها و خیابان‌هایی وجود دارند که رفت و آمد را در این محل راحت کرده‌اند. بزرگراه‌هایی مثل شهید ستاری، شهید باکری، علامه جعفری، شهید فضل الله نوری. همچنین ایستگاه‌های مترو صادقیه، ارم سبز و شهرک اکباتان به بلوار فردوس راه می‌یابند. از آنجا که این بلوار به ارتفاعات شمیران دسترسی دارد، این محله خوش آب و هوا است.

قیمت خانه در بلوار فردوس

قیمت خانه در بلوار فردوس بنا بر یک سری از مزایا و معایب، متغییر است؛ اما به طور میانگین رنج نرمال قیمت مسکن در این محله از متری  86 میلیون و 900 هزار تومان تومان تا 134 میلیون و 100 تومان است.

البته در این میان خانه‌هایی با قیمت مناسب نیز پیدا می‌شود؛ به طور مثال یک آپارتمان 90 متری دو خوابه که سال 1385 ساخته شده، با قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان، یعنی متری 70 میلیون تومان در بلوار فردوس عرضه شده است.

همچنین با بودجه 6 تا 9 میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ 60 تا 90 متر را می‌توان مشاهده کرد؛ به عنوان مثال یک آپارتمان 66 متری دو خوابه که در بهار شمالی واقع و سال ساخت آن 1383 درج شده به قیمت پنج میلیارد و 579 میلیون تومان آگهی شده است.

در آگهی دیگری آپارتمانی که در فردوس شرقی واقع شده 111 متر زیربنا دارد و دو خوابه است؛ این خانه با قیمت 13 میلیارد و 300 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

مسکن

قیمت اجاره خانه بلوار فردوس

قیمت اجاره خانه از سال‌های گذشته تا کنون معضلات بزرگ اجاره‌نشینان بوده است. رنج نرمال قیمت اجاره آپارتمان در بلوار فردوس (منطقه 5 تهران) حدودا از متری 270 هزار تومان تا 528 هزار تومان است که بر اساس مکان، شرایط و امکانات آپارتمان و موارد دیگر متغیر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد متوسط قیمت پول پیش خانه در منطقه فردوس 500 تا 600 میلیون تومان است که علاوه بر پول پیش خانه اجاره بهای سنگینی نیز باید پرداخت شود.

به عنوان مثال یک آپارتمان 115 متری، دو خوابه که در خیابان بهار واقع شده است، با 700 میلیون تومان پیش و 13 میلیون تومان اجاره‌بها معامله می شود.

مسکن

در آگهی دیگری درج شده است که یک آپارتمان 70 متری که سال 1375 ساخته شده است و در ابراهیم شمالی بنا شده است با قیمت 200 میلیون رهن و 15 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تجارت نیوز

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید