۱۴۰۳/۰۷/۲۷

با شرکت ویوا بیشتر آشنا شویم

شرکت ویوا فعالیت خود را در ایران از سال 1378 در زمینه معماری و شهرسازی آغاز کرد.
با شرکت ویوا بیشتر آشنا شویم

به گزارش اخبار ساخته ها؛ این شرکت از سال 1390 با فعال کردن بخش بازرگانی خود، فصل جدیدی را در زمینه انتقال برترین تکنولوژی های روز اروپایی به ایران، آغاز نمود.

در این بخش جدید سلسله همکاری های مستمری در زمینه مصالح و متریال های نما با شرکت های دارای رتبه A که مورد تایید سازمان های استاندارد اروپا هستند، کلید خورد و تا به امروز ادامه دارد.

شرکت TECNOCEMENTO اسپانیا، که نامی شناخته شده در زمینه میکروسمنت است، از جمله تولید کنندگانی است که شرکت ویوا با آنها همکاری می کند. و اکنون شرکت ویوا یکی از برترین تولید کنندگان میکروسمنت با تکنولوژی اسپانیا در ایران است.

میکروسمنت یک پوشش تزئینی، پلیمری و کامپوزیت آلی، معدنی بر پایه سیمان، رزین های آب پایه، افزودنی ها و رنگدانه های معدنی است که پوششی بی نظیر و با دوام را ایجاد می کنند.

میکروسمنت در سال2015 بعنوان یکی از منحصربفردترین پوشش های از نگاه معماران و طراحان داخلی انتخاب شد. این پوشش یک انتخاب ایده آل برای سطوح داخلی و خارجی، سطوح افقی و عمودی و یک گزینه عالی برای کسانی است که که در پی ایجاد زیبایی با طرح بتن، منحصربفرد با قیمت مناسب برای کف و دیوار هستند.

یکی از بهترین ویژگی های آن سطح بدون درز و یکپارچه و در نتیجه نگهداری، نظافت و تعمیر بسیار آسان است. بعبارتی این پوشش بدون توجه به این که سطح چه متراژی دارد، به صورت پیوسته و بدون درز و شکاف اجرا می شود.

اجرای دستی و بافت های مختلف این پوشش باعث می شود که هر پروژه منحصربفرد و خاص باشد، چرا که هیچ دو سطح یکسان و شبیه به هم نخواهند بود. 

با توجه به چسبندگی قوی میکروسمنت به انواع زیرآیند مانند کاشی، سیمان، آجر و ضخامت اجرایی نهایتا 3  میلی متر، می توان با صرف وقت و زمان قابل قبولی، نوسازی بسیار خوبی را انجام داد. مقاومت بسیار بالای این محصول باعث می شود گزینه بسیار خوبی برای مکان هایی باشند که در معرض ترافیک سنگین قرار دارند. علاوه بر این، این پوشش به سرعت خشک می شود و می توان بلافاصله از آن استفاده کرد. 

کاربردها

نمای خارجی

نمای داخلی

کف

سقف

دیوار

فضاهای مسکونی

فضاهای اداری

فضاهای تجاری

کانتر، میزو کابینت

بیمارستان ها

هتل ها

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

شرکت ویوا 

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

شرکت ویوا

 

شرکت ویوا

شرکت ویوا

 

شرکت ویوا

شرکت ویوا

شرکت ویوا

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید