۱۴۰۳/۰۲/۲۰
با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفت؛

بازدید جمعی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تکنولوژی بغداد و کربلا از پارک

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تکنولوژی بغداد و کربلا روز شنبه مورخ ۱ مردادماه مهمان پارک فناوری پردیس بودند تا از نزدیک با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این پارک آشنا شوند.
بازدید جمعی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تکنولوژی بغداد و کربلا از پارک

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛  این بازدید با هدف آشنایی با آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته توسط شرکت‌های عضو پارک انجام شد و ۳۵ نفر از اساتید و دانشجویان از دو دانشگاه تکنولوژی بغداد و کربلا در آن حضور داشتند.

در این برنامه، ابتدا بازدیدکنندگان از نمایشگاه محصولات فناورانه بازدید کردند و از آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مطلع شدند. در ادامه از شرکت‌های پردازش هوشمند داده مداد جویا (فعال در حوزه هوش مصنوعی)، زیست یار مهراندیس (فعال در حوزه زیستی و فناوری) و ایده کاوان صنعت پردیس (فعال در حوزه رباتیک) بازدید و به گفتگو با مدیران عامل این شرکت‌ها پرداختند. همچنین در بخش دیگر بازدیدکنندگان از موزه علوم و هوانوردی بازدید داشتند.

در بخش دیگر، پارک فناوری پردیس برای بازدیدکنندگان معرفی شد و آن‌ها با پیشرفت‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای این پارک آشنا شدند و در پایان نیز از فضای کار اشتراکی پارک (کوآپ) بازدید کردند.

انتهای خبر/

منبع خبر: روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید