۱۴۰۳/۰۲/۰۷

انواع کفپوش های سه بعدی

کفپوش سه بعدی تشکیل شده از: رزین اپوکسی،تصویر سه بعدی و لاک رزین . سه بعدی بودن این کفپوش توسط لایه میانی که نمایانگر تصویری زیباست، شکل می‌گیرد.
انواع کفپوش های سه بعدی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ برای بسیاری از افراد راه ‌رفتن روی زمینه آب با ماهی‌های ‌رنگارنگ بسیار دلنشین است و به آن‌ها روحیه‌ای جدید برای اجرای تمامی اهداف و امور روزانه را هدیه می‌دهد. به این ترتیب با استفاده از کفپوش‌های سه‌بعدی، غروب خورشید استوایی و صحنه‌های آرامش‌بخش طبیعت را در منزل یا محل کار خود خواهید داشت.

کفپوش اپوکسی

نمونه جدیدی از کفپوش اپوکسی، کفپوش های سه بعدی اپوکسی می باشند. در ساخت کفپوش های اپوکسی از رزین های اپوکسی در سطح آن ها استفاده می شود.

اپوکسی در برابر خراشیدگی از مقاومت بالایی برخوردار است. از کفپوش های اپوکسی 3بعدی در محیط هایی که تردد کمی در آن جا صورت می گیرد، استفاده می شود.

اگرچه این گونه کفپوش ها در برابر خراشیدگی و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند، اما باید به یاد داشته باشید در صورتی که عملیات نصب آن ها به خوبی انجام نگیرد، با مشکلات فراوانی رو به رو خواهید شد. استفاده از کفپوش های سه بعدی اپوکسی می تواند فضایی متفاوت برای شما ایجاد نماید.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش سه بعدی متحرک

آن چه که باعث ایجاد کفپوش های متحرک می شود، استفاده از نورپردازی دیجیتال و هوشمند می باشد. طراحی این گونه کفپوش ها به گونه ای است که با قدم بر روی آن طراحی های صورت گرفته بر روی آن به صورت متحرک در می آید.

از این گونه کفپوش ها در طراحی فضای ویژه مانند تالارهای عروسی استفاده می شود. استفاده از این کفپوش باید در مکان هایی که از نور کمی برخوردار هستند، صورت گیرد، چرا که در این صورت عملکرد نورپردازی به خوبی انجام خواهد شد. کفپوش های سه بعدی متحرک از زیبایی منحصر بفردی برخوردار می باشد.

کفپوش سه بعدی متحرک

کفپوش سه بعدی متحرک

قیمت کفپوش سه بعدی

عوامل مختلفی بر قیمت کفپوش های سه بعدی تاثیرگذار می باشد. توجه و در نظر گرفتن شرایط کف نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

برای مثال در صورتی که رطوبت یا چربی روی سطح وجود داشته باشد، باید در ابتدا به طور کامل برطرف شود که این خود شامل هزینه جداگانه می باشد.

متراژ فضای مورد نظر از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کفپوش می باشد. در صورتی که این کفپوش ها در محیط های باز مورد استفاده قرار گیرند باید از مواد آنتی UV در اجرای آن استفاده شود که در این صورت هزینه اجرای کفپوش بالا می رود.

ضخامت مورد نظر برای کفپوش سه بعدی و نوع کاربری آن از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این گونه کفپوش ها می باشد.

کلام پایانی

آنچه در این نوشته به بیان آن پرداختیم، در واقع ارائه نکاتی در خصوص کفپوش های سه بعدی می باشد. این کفپوش ها جلوه بصری بسیار زیبا و جذابی را ارائه می دهند و محیط را سرشار از هیجان و شور زندگی می کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر: ساختمانچی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید