۱۴۰۳/۰۲/۲۰

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

چگونگی تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران.
انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

به گزارش اخبار ساخته ها؛ بدنبال برخی مسایل و مشکلات صنفی و برخی اعتراضات موجود و بنا به پیشنهاد تنی چند از همکاران مقرر گردید جلسه ای با عنوان دیدار نوروزی و هم اندیشی شرکتهای آتش نشانی در تاریخ ٢٦ فروردین ماه سال 1401 در محل هتل ارم برگزار گردد. این دیدار گرم و صمیمی که با صرف صبحانه کاری همراه بود محملی برای تبادل آرا و نظرات میان همکاران گردید که پس از صحبت های دو تن از مدیران شرکت های همکار و ارایه پیشنهاداتی در خصوص سعه صدر و اتخاذ روش تعاملی با سازمان آتش نشانی و انتخاب نمایندگانی از جمع جهت پیگیری مشکلات صنفی بعنوان برنامه کوتاه مدت و همچنین تاسیس انجمن صنفی تخصصی جهت ایجاد یک تشکل فراگیر صنفی بعنوان برنامه میان مدت در جلسه مطرح گردید که با استقبال اکثریت اعضای حاضر مواجه گردید.

سپس نفرات منتخب آقایان خلیل آذر ، مصلحی ، خلیل پیما ، حاجتی ، حاجی زاده ، شکوری ، رضویان ، فرزام و جوهری انتخاب گردیدند که جناب آقای جوهری در ادامه کار انصراف دادند. در همین راستا اعضای منتخب علاوه بر برگزاری جلسات منظم هفتگی مابین خود ، جلسات متعدد و مستمری با معاونت محترم پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی برگزار نمودند و نسبت به بیان دغدغه های همکاران و همچنین اشکالات روشهای اجرایی بحث و گفتگو نمودند که با همکاری و تعامل سازنده معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی برخی از مشکلات تا کنون مرتفع گردیده است. به موازات موارد فوق اعضای منتخب در راستای برنامه میان مدت جلسات منظم و مستمر هفتگی خود را جهت تاسیس انجمن صنفی برگزار نمودند که ماحصل تلاشهای ٥ ماهه اعضای منتخب تاسیس "انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای ایمنی و مهندسی حریق" استان تهران در اداره کار استان تهران و برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن جهت انتخاب اعضای هیات مدیره به تاریخ یکشنبه ٢٥ مهرماه ١٣٩٥ در محل فرهنگسرای ملل -سالن فرهنگ پارک قیطریه گردید..

اعضای منتخب ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همدلی تمامی شرکتهای همکار ایمنی و آتش نشانی تا این لحظه که موجب دلگرمی و تلاش دو چندان اعضاء منتخب گردیده است ، درخواست همراهی و حضور پر شور تمامی همکاران در مجمع را می نماید. در پایان تاسیس اولین انجمن تخصصی ایمنی و مهندسی حریق در کشور را به تمامی همکاران گرامی تبریک عرض نموده و امید است با حمایت های همه جانبه همکاران ، انجمن صنفی ایمنی و مهندسی حریق گام هایی مؤثر در ارتقاء نام و جایگاه اعضای محترم خود بردارد.

از طرف اعضای منتخب : عباس مصلحی ، مصطفی خلیل پیما ، علیرضا خلیل آذر ، مجتبی حاجتی ، مصطفی حاجی زاده ، محمد شکوری ، محمدرضا رضویان ، سعید فرزام

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید