۱۴۰۳/۰۲/۳۰

امتیاز دهی مردم به مشاوران املاک از طریق «سامانه نظارت»

مشاور وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی «سامانه نظارت» توسط وزارت صمت برای دریافت شکایات مردمی و رصد مجوز مشاوران املاک،و رتبه بندی بنگاه ‌ها خبر داد.
امتیاز دهی مردم به مشاوران املاک از طریق «سامانه نظارت»

به گزارش اخبار ساخته ها؛ سید جواد سادات فیرزنی رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن، به صورت استانی و از شبکه بانکی استان‌ها پیگیری می‌شود.

سادات با بیان اینکه نیاز بود در سطح استان‌ها یک پیگیری ویژه از شبکه‌های استانی انجام شود، افزود: این موضوع در شورای عالی مسکن مطرح و قرار شد استانداران به عنوان رئیس شورای مسکن استان‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها جلسه‌ای ویژه‌ای را با شبکه بانکی برای وام ودیعه مسکن برگزار کنند.

وی افزود: افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، پس از تصویب مجلس و در صورت تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.

ثبت شکایات مردم از مشاوران املاک در سامانه نظارت

سادات همچنین با بیان این‌که مردم انتظار دارند نظرات و شکایات خود را مشاوران املاک مطرح کنند، یادآور شد:‌ با ظرفیتی که وزارت صمت ایجاد کرده و به‌زودی رونمایی می‌شود، مردم می‌توانند از طریق "سامانه نظارت" از مشاور املاک شکایت کنند یا جواز -مشاوران املاک- را به‌صورت برخط ببیند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن ادامه داد: مردم از طریق این سامانه نظر و امتیاز می‌دهند و ما بر اساس همین نظرات مشاوران املاک را رتبه بندی‌ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: وزارت راه و شهرسازی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید