۱۴۰۳/۰۲/۰۷

افتتاح ۴۱ پروژه مدرسه‌سازی تا اول مهرماه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تا اول مهرماه ۴۱ پروژه مدرسه سازی آماده تحویل به آموزش و پرورش استان خواهد شد.
افتتاح ۴۱ پروژه مدرسه‌سازی تا اول مهرماه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدی ادیب مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۹۱ پروژه عمرانی به همت نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: در همه شهرستان‌ها شاهد احداث واحدهای آموزشی متعددی هستیم و با احداث و تجهیز واحدهای آموزشی تلاش ما بر این است تا نسل آینده در بهترین فضا تحصیل خود را انجام داده و دغدغه‌ای از بابت تأمین فضای ایمن در ابعاد مختلف نداشته باشیم.

محمدی ادیب در ادامه گفت: ۴۱ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان در حال افتتاح و بهره‌برداری است که از هفته دولت این افتتاح‌ها شروع شده که تا اول مهرماه در مجموع ۴۱ پروژه به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۱۹۱ پروژه مدرسه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در حال انجام است و امیدواریم رسانه‌ها بدون سیاه‌نمایی عملکرد این اداره کل را به صورت واقعی و امیدبخش به مردم منعکس کنند تا شروع سال تحصیلی با نشاط همراه با آسودگی خاطر را برای والدین دانش‌آموزان و خود نسل آینده شاهد باشیم.

به گفته وی بیش از ۹۵ درصد دغدغه‌ها در حوزه تأمین فضاهای ایمن آموزشی رفع شده و در حوزه استانداردسازی تأسیسات حرارتی و مهیا شدن سایر تجهیزات و امکانات نیز به نحوی عمل کردیم تا در سال تحصیلی پیش رو دانش‌آموزان، معلمان و مدیران دغدغه‌ای کمتر داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری صدا و سیمای اردبیل

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید