۱۴۰۳/۰۱/۱۰

اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای نوسازی و ساخت مدارس استان اردبیل

نایب رئیس مجلس گفت: اعتبار ۴ هزار میلیارد ریالی برای نوسازی و ساخت مدارس استان اردبیل از اعتبارات جدیددر نظر گرفته شده است.
اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای نوسازی و ساخت مدارس استان اردبیل

به گزارش  اخبار ساخته ها؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس از اخذ اعتبارات جدید برای استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده ظرفیت گاز تخصیصی استان اردبیل به 25میلیون مترمکعب افزایش یافت.

وی افزود: مقرر شد علاوه بر 11میلیون مترمکعب فعلی، 14میلیون مترمکعب ظرفیت جدید گاز برای استان در نظر گرفته شود که با این اعتبارات بی‌شک حوزه گاز استان دچار تحول اساسی می‌شود.

نایب رئیس مجلس از اخذ اعتبار 4000 میلیارد ریالی برای نوسازی و ساخت مدارس استان خبر داد و گفت: با تلاش‌های به عمل آمده برای کسب اعتبارات مورد نیاز این مبلغ نیز برای نوسازی و ساخت مدارس استان اختصاص یافت.

نیکزاد تصریح کرد: سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور متعهد شده است که این مبلغ را با تخصیص 100 درصد در سال 1401 در اختیار استان قرار بدهد.

وی اظهار کرد: این سازمان متعهد شده است که امسال مبلغ 400 میلیارد ریال غیر تهاتر از محل بند(ز) تبصره(1) قانون بودجه 1401 به استان اردبیل اختصاص دهد.

نیکزاد از اخذ دستوری گره‌گشا برای آب شرب استان اردبیل خبر داد و گفت: اقدامات و پیگیری‌های خود، در نامه‌ای به وزیر نیرو آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شرب استان از طریق تهاتر نفت درخواست شده و وزیر نیرو دستور اقدام لازم را به مسئولان مربوطه صادر کرد.

وی گفت: برای بهبود و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل از وزیر صمت، اعتبار مورد نیاز را خواستار شدیم و وزیر صمت با اختصاص 300 میلیارد ریال موافقت و دستور پرداخت آن را صادر کرد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس ادامه داد: پیگیری و اقدام مسئولان مربوطه و هزینه به موقع این اعتبار می‌تواند در برطرف کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی اردبیل موثر واقع شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید