۱۴۰۳/۰۵/۰۶

احیا ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از احیای ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی در ۶ ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
احیا ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین

 به گزارش اخبارساخته ها؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۵ نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در سراسر استان برگزار شده و تاکنون در مرکز استان حدود ۸۰ مصوبه برای رفع موانع حوزه صنعت و تولید به تصویب رسیده است، که این نشان از اهتمام دستگاه قضائی برای گره گشایی از مسائل و مشکلات این حوزه دارد.

وی افزود: بر اساس اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌ها، در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: بر همین اساس زمینه اشتغال بیش از ۴۲۰۰ نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم شد و امیدوارم با تلاش و پیگیری تمامی دستگاه‌ها و نهادها تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر در این واحدها بکارگیری شوند.

رجبی اعلام داشت: در آینده‌ای نزدیک سامانه ارتباط تصویری صنعتگران و تولیدکنندگان با دادستان قزوین راه اندازی می‌شود و مشکلات حوزه صنعت و تولید بدون واسطه و برخط مطرح و پیگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم تمامی تلاش‌های قابل تقدیر هیچ مدیر، دستگاه و نهادی نباید مانع تولید شود و نباید به گونه‌ای عمل کنند که مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مرتفع نشود و قطعاً دستگاه قضائی این موضوع را در راستای تحقق شعار سال و اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی مجدانه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری مهر

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید