۱۴۰۳/۰۲/۰۹

اجرای مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت

وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان در طرح جوانی جمعیت تا یک ماه و نیم آینده در کشور آغاز می‌شود.
اجرای مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت

به گزارش اخبار ساخته ها به نقل از پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي ؛ وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان ایلام گفت: مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان در طرح جوانی جمعیت تا یک ماه و نیم آینده آغاز می‌شود.  

مهرداد بذرپاش از وضع مقررات مطلوب در حوزه واگذاری زمین در شورای عالی مسکن خبر داد و تصریح کرد: براساس این مقررات اختیارات قابل توجهی در اختیار استانداران و فرمانداران قرار داده شده تا موضوع واگذاری مسکن تسریع شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اتخاذ سیاست‌های جدیدی در حوزه مدیریت مسکن روستایی و اصلاح طرح هادی خبر داد که بر اساس آن اجرای این طرح در روستا‌ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

عضو کابینه سیزدهم افزود: دولت با استفاده از سازوکار‌های مالی و تسهیلات دهی و نیز اجرای روش‌های شهرسازانه در حال نوسازی بافت‌های فرسوده است.

بذرپاش به تامین مسکن اعضای هیات علمی هم اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، دستگاه‌ها باید مسکن هیات علمی و کارمندان خود را تامین کنند.

 
 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید