۱۴۰۳/۰۲/۳۰

اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی با مانعی روبرو نیست

رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت: بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.
اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی با مانعی روبرو نیست

به گزارش اخبار ساخته ها؛  علی بابائی کارنامی رییس فراکسیون کارگری مجلس در مورد نگرانی نمایندگان جامعه کارگران پیرامون اجرای سلیقه‌ای قانون بیمه کارگران ساختمانی، گفت: ما هیچ نگرانی در این مورد نداریم چرا که متن قانون شفاف است و از طریق اقدامات مطلوبی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای اجرای آن انجام شده است، در شرف عملیاتی شدن قرار دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شاهد اجرای این قانون باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته ما نیز مهلت یک ماهه‌ برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین کرده‌ایم تا آئین‌نامه اجرایی این قانون را ابلاغ کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید هیچ کارفرمایی نمی‌تواند از اجرای این قانون استنکاف ورزد چرا که منابع مالی برای اجرای آن پیش‌بینی شده است و هیچ مانعی برای عدم اجرای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید