۱۴۰۳/۰۲/۱۰

آینده از آن کسانی است که به شکوه رویاهایشان ایمان دارند

رویای ساخت محصولاتی با کیفیت با همت متخصصین و با استفاده از دانش و فن آوری به روز در آبنوس محقق شده است.
آینده از آن کسانی است که به شکوه رویاهایشان ایمان دارند

به گزارش اخبار ساخته ها؛ شرکت آبنوس فن آوران بین الملل در سال ۱۳۹۱، با هدف بومی سازی تولید شیرالات صنعتی و بوسترهای آبرسانی و آتشنشانی، فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع آغاز نمود.

تمایز آبنوس به عنوان یک تولید کننده صاحب سبک ، فعالیت واحد تحقیق و توسعه در درون سازمان است، ما با به کارگیری اصول مسیولیت پذیری، کیفیت و نوآوری به عنوان خط مشی آبنوس تلاش میکنیم تا هدف خود را در توسعه دانش و محصول با بالاترین استانداردها محقق نماییم. ما در آبنوس طراحی دقیق و ممیزی سخت گیرانه در تولید محصولات را روش کاری خود قرار داده ایم تا در عملکرد نهایی محصولاتمان که جریان با کیفیت آب و سیالات در فرآیند آبرسانی و یا صنایع استفاده کننده از این محصولات هستند، با موفقیت به انجام برسانیم.

تحقیقات و نیاز سنجی بازار، طراحی صنعتی دقیق، مدل سازی و آزمایشات اولیه، تهیه بهترین متریال و قطعات و سپس تولید انبوه محصولات در کنار پاسخگویی و خدمات پس از فروش دلیل اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان به آبنوس است.

دانش فنی بالای مدیران و متخصصین این مجموعه بزرگترین سرمایه و نقطه قوتی است که در کنار سرمایه گذاری عظیم و همکاری با شرکتهای قدرتمندی چون گراندفوس مسیر درخشان و پیشرفت های روزافزون را رقم زده است.

آدرس: تهران، خیابانطالقانی، خیابان بهار جنوبی، بن بست خوشدل، پلاک 1، طبقه همکف

تلفن: 02188811122  

info@abnoos-int.com

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید