۱۴۰۳/۰۲/۲۹

آغاز ۳ بیمارستان جدید در استان تهران

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تهیه زمین و اتمام مراحل پایانی بررسی بافت خاک، برای احداث ۳ بیمارستان جدید خبر داد.
آغاز ۳ بیمارستان جدید در استان تهران

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها از اجرای سه پروژه بیمارستانی در استان تهران توسط آن سازمان خبر داد و گفت: بیمارستان‌های رازی، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو و بیمارستان یافت آباد از جمله بیمارستان‌هایی هستند که توسط سازمان مجری در استان تهران در دست ساخت قرار دارند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تهیه زمین و اتمام مراحل پایانی بررسی بافت خاک برای احداث ۳ بیمارستان جدید در استان تهران خبر داد. 

نبیان افزود: سه بیمارستانی که در استان تهران در مرحله احداث قرار دارند، تهیه زمین برای آنها انجام شده و در حال بررسی بافت خاک و طراحی نقشه قرار دارند که در بخش خاک این همکاری با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است.

 وی یادآور شد: با انتخاب پیمانکار و مشاور و نهایی شدن بررسی‌های مرتبط با بافت کار و سایر آزمایش‌های فنی و مکانیکی در خصوص بافت خاک و طراحی نقشه کار ساخت بیمارستان های در تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید