۱۴۰۳/۰۲/۱۵

آغاز عملیات احداث مسکن در محلات بافت فرسوده تهران

پروژه چند منظوره مقدم تهران در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۶۶ متر مربع و زیر بنای ۶۳ هزار و ۸۵۶ مترمربعی در منطقه ۱۷ تهران کلنگ خورد.
آغاز عملیات احداث مسکن در محلات بافت فرسوده تهران

به گزارش اخبار ساخته ها؛ آیین کلنگ‌زنی «پروژه مسکن مقدم تهران» ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور محمد آیینی، معاون وزیر راه‌ وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک‌مسکن و سایر مدیران در محل پروژه برگزار شد.

پروژه چندمنظوره مقدم تهران در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۶۶ متر مربع و زیر بنای ۶۳ هزار و ۸۵۶ مترمربعی در منطقه ۱۷ تهران با هدف تأمین واحدهای مسکونی، فرهنگی، اداری، تجاری و خدماتی با کیفیت برای مردم این منطقه و تغییر در بافت و ایجاد فضای رقابتی کلنگ خورد.

این پروژه با بهره گیری از دانش روز و بومی سعی دارد در حوزه به‌کارگیری شرکت‌های دانش بنیان داخلی فضایی را برای آغاز ساخت و ساز نوین در تهران ایجاد کند.

مقدم تهران با معماری منحصربه‌فرد و دسترسی به مترو دید ۳۶۰ درجه‌ای به تهران، قطعاً پس از ساخت، به یکی از مجتمع‌های چندمنظوره شاخص تبدیل خواهد شد که به‌دلیل قرارگیری در کنار بزرگ‌ترین بوستان خاورمیانه (بوستان ولایت) برای متقاضیان و ساکنین ایجاد ارزش افزوده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: وزارت راه و شهرسازی

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید