۱۴۰۳/۰۲/۳۰

آشنایی با شرکت برونتاب انرژی

این شرکت از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با محوریت تفکیک مصرف آب،برق،گاز،گرمایش موتورخانه و سرمایش چیلر با اخذ نمایندگی از شرکت دانمارکی بروناتا آغاز کرد.
آشنایی با شرکت برونتاب انرژی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ شرکت برونتاب انرژی از سال ۱۳۹۰ کار خود را به عنوان دفتر بروناتا Brunata دانمارک در ایران آغاز کرد.

فعالیت این شرکت در ابتدا با واردات تجهیزات اندازه‌گیری آب و گرمایش و سرمایش و سامانه‌های خوانش از دور و تفکیک قبض آغاز شد. در ادامه و در سال ۱۳۹۲ در همکاری مشترک بین طرف ایرانی و دانمارکی فرآیند انتقال دانش‌فنی و خط تولید و کالیبراسیون انرژی‌سنج‌ها برای اولین بار به ایران آغاز شد. در این راستا مهندسان ایرانی در قالب تیم‌هایی جهت آموزش به کپنهاگ دانمارک اعزام شدند تا در دوره‌های آموزشی Brunata شرکت کرده و با روش نصب و خوانش تجهیزات و همچنین انواع تکنولوژی‌های اندازه‌گیری و خوانش از دور و طریقه تفکیک قبوض آشنا شوند و همچنین کارشناسان دانمارکی برای انتقال دانش‌فنی و تست‌های دوره‌ای دستگاه‌های اندازه‌گیری مرجع (کالیبراسیون) به ایران سفر کردند.
بروناتا با سابقه ۱۰۴ ساله (تاسیس ۱۹۱۷میلادی) و بیش از ۲۴ میلیون دستگاه در حال بهره‌برداری در جهان یکی از بزرگترین شرکت‌های تفکیک انرژی فعال در جهان محسوب می‌شود و خدمات صدور قبض مصرفی آب، گاز، حرارت و برق برای هر واحد به صورت جداگانه ارائه می‌‏نماید. برونتاب در حال حاضر در ساختمان‌های دارای کنتور آب مشترک و موتورخانه و چیلر خدمات تفکیک آب و گاز و برق ارائه می نماید.

همچنین در صنعت در زمینه اینترنت اشیا فعال است و انواع دیتالاگرهای هوشمند و تجهیزات اندازه گیری هوشمند صنعتی را ارائه می‌نماید. برونتاب از سال ۱۳۹۷ صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف در چهار قاره جهان را آغاز نموده است.

اهداف شرکت

  • تبدیل شدن برونتاب به  شرکت پیشرو در زمینه اندازه گیری و اینترنت اشیا IOT در ایران و منطقه
  • نصب انواع گوناگون از تجهیزات تفکیک مصرف آب، برق، گاز در ساختمان‌ها
  • تغییر رفتار و کاهش مصرف مشتریان برونتاب در نتیجه استفاده از تجهیزات شرکت برونتاب

ماموریت شرکت برونتاب

  • کمک به کاهش مصرف آب، گاز و برق در کشور و در نتیجه جلوگیری از خشکسالی،‌ کمبود آب و برق و گاز
  • کمک به افزایش کیفیت و راندمان محصولات تولیدی کارخانجات داخل کشور
  • تولید محصولات با تکنولوژی بالا و مورد نیاز کشور
آدرس: تهران - سعادت آباد - بلوار پاکنژاد - خیابان سپیدار - خیابان شکوفه - کوچه اشکان - پلاک ۱۱
تلفن:  02122381364         
ایمیل: Info@Bruntab.com                                            

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید