۱۴۰۳/۰۲/۳۰

آشنایی با شرکت اطفا همیار انرژی

مجموعه همیار انرژی در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است.
آشنایی با شرکت اطفا همیار انرژی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مجموعه همیار انرژی در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است و در این سالها با تلاش در حوزه طراحی، تولید و اجرای سیستم های اعلام  و اطفاء حریق به یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه آتش‌نشانی تبدیل شده است.

 در اواخر دهه هشتاد شمسی ایده ثبت شرکت و ادامه فعالیت به صورت رسمی و دستیابی به مجموعه ایی حرفه ایی با تولیداتی استاندارد جهت رقابت با تولیدات خارجی شکل گرفت. با توجه به سابقه درخشان و ریشه بسیار عمیق تولیدی-صنعتی، این مجموعه با ذهنیت توسعه و رشد به سرعت دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با افزایش توان تحقیق و توسعه، تکنولوژیکی، تجهیزاتی و علمی، تولید محصولات آتش نشانی تحت برند همیار انرژی (H.E) را در برنامه خود قرار داد. 

خلاقیت، دانش و تجربه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنعت ایمنی و آتش نشانی، باعث گردید محصولاتی با کیفیت و با رعایت استاندارد های بین المللی طراحی، ساخته و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

چشم انداز و ماموریت

به دلیل حساسیت صنعت ایمنی و آتشنشانی و ارتباط مستقیم آن با جان و مال مردم، تولید کنندگان این صنعت مسولیت های خطیر و دشواری بر دوش دارند و با تولیدات خود نقشی پر رنگ در حفظ آرامش و امنیت مردم ایفا می کنند.

مجموعه همیار انرژی مفتخر است که این وظیفه را طی سالیان متوالی متعهدانه و داوطلبانه به عهده گرفته و از هیچ گونه تلاشی برای خدمت به ایمنی جامعه فروگذار نخواهد بود.

 آدرس : تهران، کوی نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان هشتم (بین خیابان هشتم و فاضل شرقی)، پلاک ۶۱ طبقه دوم واحد ۵

تلفن: 02157854 ___09128932367

ایمیل: info@hamyarenergy.com

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید