۱۴۰۳/۰۲/۱۷

آخرین خبرها از فاز دوم نهضت ملی مسکن در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: تفاهم‌نامه مطالعه و طراحی این فاز از طرح نهضت ملی با انتخاب شهرداری کاشان به عنوان کارگزار دولت منعقد شد.
آخرین خبرها از فاز دوم نهضت ملی مسکن در کاشان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان، اظهار داشت: تفاهم‌نامه مطالعه و طراحی طرح نهضت ملی مسکن کاشان در فاز دوم ساخت مسکن با انتخاب شهرداری کاشان به عنوان کارگزار دولت منعقد شد.  

وی افزود: این پروژه در زمین دولتی به مساحت ۵۱ هکتار و با محوریت راه و شهرسازی آغاز به‌کار کرده که با توجه به توانایی شهرداری کاشان این دستگاه به عنوان کارگزار اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان انتخاب شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ابراز داشت: شهرداری کاشان به عنوان مرجع مطالعات و تهیه طرح انتخاب و با تایید استانداری اصفهان توافق نامه فی مابین ابلاغ شد.  

وی گفت: کارگزار فاز اول ساخت اقدام ملی مسکن شهر کاشان به تعداد یکهزار و ۴۵۵ واحد به صورت آپارتمانی و طبقاتی در اراضی دولتی واقع در شهرک خاتم‌الانبیا با نقشه‌ها و ساخت و ساز بروز پیش‌بینی شد که اجرای آن با محوریت اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است.  

انتهای پیام/

منبع خبر: وزارت راه و شهرسازی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید