۱۴۰۳/۰۲/۱۰

اعطاء لوح تقدیر به پایگاه خبری اخبار ساخته‌ها به مناسبت پوشش خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

نشست تقدیر از تشکل‌های صنفی و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در سالن اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار شد.
اعطاء لوح تقدیر به پایگاه خبری اخبار ساخته‌ها به مناسبت پوشش خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ در این همایش از شرکت‌ کنندگان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران 1401، همچنین  از مهدی شمس سردبیر پایگاه خبری اخبار ساخته‌ها به دلیل حضور پر رنگ و پوشش خبری این رویداد با تقدیم لوح سپاس به امضاء دکتر زرگر عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران تقدیر به عمل آمد.

پایگاه خبری اخبار ساخته‌ها، پورتال جامع اطلاعات، دانش و فناوری ساخت‌وساز و صنایع وابسته است که در نظر دارد با محوریت مدیریت ساخته‌ها و کاربر محور بودن پایگاه خبری، از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان حقیقی و حقوقی، در ارتقای سطح آگاهی و کاربردی جامعه بهره‌مند کوشا باشد.

این پایگاه خبری همچنین بر آن است با ورود كليه حوزه‌هاي درپیوند، از آن میان؛ اقتصاد و بازار سرمایه، صنعت و تجارت، سازمان‌ها و شرکت‌ها، قوانین و مقررات، با هدف بنیادی ارتقاء، ترویج، فرهنگ‌سازی و آموزش کاربردی دانش مدیریت ساخته‌ها منطبق بر رویکردهای ملی و بین‌المللی، در مسیر عمران و آبادانی کشور گام بردارد.

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید