۱۴۰۳/۰۲/۱۶

اجرای فونداسیون و پی ریزی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در خوی

فرماندار خوی گفت: تاکنون ۲۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی آوار برداری شده و یک هزار واحد مسکونی در مرحله فونداسیون و پی ریزی است.
اجرای فونداسیون و پی ریزی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در خوی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ ذبیح الله کاظمی فرماندار خوی ۳۰ فروردین ماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله های این شهرستان در سال گذشته اظهار کرد:۳۰۰ واحد مسکونی نیز در مرحله سقف بندی و ۵۰ واحد نیز در مرحله اجربندی و تیغه کشی هستند.

فرماندار خوی گفت: در زلزله خوی کارهای بسیار ارزشمندی از سوی مجموعه دولت انجام شده به طوریکه توانستیم آلام مردم در روزهای اولیه به حداقل برسانیم هر چند در حین اجرای کار مشکلاتی وجود داشت اما تا جایی که ممکن بود کار را انجام دادیم.

وی ضمن قدردانی از  استاندار آذربایجان غربی برای بسیج امکانات در متاطق زلزله زده گفت: کار آوار برداری خانه های تخریبی تمام شده و مرحله ساخت و ساز شروع شده است. 

فرماندار خوی یادآور شد: در بخش های عمران های اتفاقات خوبی در شهر اتفاق افتاده و در حال حاضر جاده خوی - قطور از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است. 

کاظمی با انتقاد از عملکرد شهردار و شورا در خصوص آماده سازی و زیباسازی برای ایام عید نوروز اظهار کرد : متاسفانه شهردار و شورا نتوانستند فضای شهر خوی برای استقبال مهمانان نوروزی آماده کنند .

وی با بیان اینکه از انتقاد سازنده استقبال می کنیم، افزود: با کسانی که در فضای مجازی به جایگاه افراد بی حرمتی کنند و فضای شهر را بهم بریزند قاطعانه برخورد می شود. 

انتهای پیام/

منبع خبر: ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید