۱۴۰۳/۰۲/۲۱

کم کاری شهرداری ها برای نوسازی بافت های فرسوده

دبیرانجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: سیاست های تشویقی که شهرداری ها برای نوسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته است چندان اثر بخش و موثر نیست.
کم کاری شهرداری ها برای  نوسازی بافت های فرسوده

 فرشید پورحاجت  دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها با بیان اینکه  شهرداری های مشوق های برای اجرای طرح نوسازی بافت های فرسوده در حال حاضر در نظر گرفته اند گفت: با وجود مشکلاتی که در این بخش و سنگ اندازی های که انجام می دهند این مشوق ها اثر چندانی در حوزه ورود بخش خصوصی به این بخش ندارد. 

  دبیر انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرد:بسیاری از سازندگان باید در کوچه های باریک وساختمان های فرسوده که ریسک سرمایه گذاری و نوسازی را بالاتر می کند ورود پیدا کنند.

او ادامه‌ داد:  این سخت گیری ها باعث شده است که بسیاری از سازندگان از انجام آن پشیمان می شوند.

 دبیر انجمن انبوهسازان مسکن کشور تصریح کرد: آمارهای نوسازی بافت های فرسوده که بخش عمده ای از آنها باید توسط شهرداری هاصورت گیرد خود نشان گر آن است که اجرای این طرح در طی این مدت توسط این بخش چندان موثر وقابل اجرا نبوده  است.

پور حاجت گفت:  از سوی دیگر این اقدامات نشان می دهد که شهرداری ها هم خود علاقه ای برای اجرای آنها ندارند که در این زمینه اقدامی هم انجام نمی دهند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید