۱۴۰۳/۰۲/۰۶

نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی خاص و منحصربفرد در تکمیل اتصال شبکه ریلی نقش آفرینی کرد
نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مصیب رستمی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در افزایش کیفیت پروژه های عمرانی کشور این آزمایشگاه موفق شد با حضور در پروژه زیرسازی قطعه چهار طرح اتصال شبکه ریلی استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی با هدف ارائه خدمات مشاوره فنی، ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه های عمرانی در پروژه های اجرایی ملی و استانی در سطح استان ایلام بیش از 600 آزمایش مورد نیاز را انجام و نتایج آن را در اختیار کارفرما قرار دهد.

رستمی افزود: تاکنون در این پروژه بیش از 200 مورد آزمایش کنترل کیفیت عملیات بتنی، 30 مورد آزمایش کنترل عملیات خاکی و بیش از 300 مورد آزمایش های مرغوبیت مصالح و... در آزمایشگاه مستقر در پروژه انجام شده است.

وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی و دولت، در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز کشور، امکان ارائه بیش از 600 نوع آزمایش، مطالعه و خدمت با بهره بردای از تجهیزات نوین و منحصربفرد در سراسر کشور را دارد.

  انتهای پیام/

منبع خبر؛ اخبار ساختمان

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید