۱۴۰۳/۰۲/۰۶

بنیاد مسکن کارگزار آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن انتخاب شد.
بنیاد مسکن  کارگزار آماده سازی  طرح نهضت ملی مسکن

 به گزارش اخبار ساخته ها ؛ مرکز سمنان ، محمد حمیدی در جلسه شورای مسکن استان سمنان گفت : وظیفه بنیاد مسکن به عنوان کارگزار آماده سازی سایت‌های ساخت مسکن ، هماهنگی برای دریافت قیر رایگان و معوض اراضی است که باید پیگیری کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان هم برای ایجاد انشعاب موقت آب ، برق و گاز به منظور استفاده پیمانکاران ساخت مسکن فراخوانده شدند گفت :  زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن برای افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن وجه اولیه را واریز کردند تامین شده است .

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت و ساز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود گفت : در سمنان ، تحویل زمین های شهرک روزیه برای متقاضیان خود ساخت  آغاز شده و در دامغان هم با اخذ مصوبه تامین زمین ، به زودی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی آغاز می شود.

استاندار سمنان هم در جلسه شورای مسکن  تاکید کرد : در حوزه ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده و نیز در شهر جدید ایوانکی ، اقدامات با جدیت دنبال شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است گفت: برای  تحقق اجرای نهضت ملی مسکن ، مدیران با روحیه جهادی مصوبات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر؛ خبر گزاری صدا و سیما
 
 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید