۱۴۰۳/۰۲/۱۰

افتخار ما، تولید کالای باکیفیت ایرانی

شرکت وگ امید گلستان،تولید کننده شیر آلات،با نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت، توانسته با تمرکز بر کیفیت وتنوع محصولات خود،جایگاه ویژه ای در بازار کسب کند.
افتخار ما، تولید کالای باکیفیت ایرانی

  به گزارش اخبار ساخته ها؛ ابوالفضل بخشی، مدیر فروش شرکت شیرآلات وگ امید گلستان در نشست خبری، در حاشیه نمایشگاه تاسیسات با اشاره به سوابق فعالیتهای این مجموعه گفت: مجموعه ما از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نمود و محصولات خود را با برند شیرآلات وگ امید گلستان به بازار عرضه کرد. از آن زمان تاکنون، این شرکت با پیروی از استانداردهای بین المللی و تکنولوژی های روز دنیا، به تولید و ارائه محصولات متنوعی در زمینه شیرآلات اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: شرکت شیرآلات وگ امید گلستان با تمرکز بر کیفیت، دقت در جزییات و ساختار محصولات خود، توانسته استجایگاه ویژه ای در بازار کسب کند.

بخشی در ادامه به دستاوردهای چشمگیر این مجموعه اشاره کرد و افزود: در طول سال های فعالیت پربرکت مجموعه، توانسته ایم ارتباط مثمرثمری را با مجموعه ها و شرکت های  متعدد دولتی و خصوصی برقرار نماییم. این همکاری در زمینه های متعددی از جمله پروژه های بیمارستان سازی، هتل سازی، پروژه های انتقال خطوط آب و .... بوده است. این تجربیات نشان میده که شرکت توانمندی و تخصص بالایی در زمینه اجرای پروژه های بزرگ و کارهای متنوع دارد.

مدیر فروش شرکت شیرآلات وگ امید گلستان در خصوص طرح های توسعه ای شرکت گفت: در تمامی سال های فعالیت، مجموعه به طور مداوم و پلکانی توانایی تولید و تنوع محصولات خود را افزایش داده و این مسیر در آینده نیز ادامه خواهد داشت. به علاوه یکی از دستاوردهای بزرگ شرکت، توانایی صادرات محصولات به 8 کشور مختلف است. این پیشرفت در حوزه صادرات نمایانگر توسعه بازارهای صادراتی مجموعه است.

وی افزود: صنعت تاسیسات به طور مداوم در حال رشد و گسترش است، با وجود چالش هایی مانند تغییرات شدید در قیمت ها و مشکلات دیگر، صنعتگران همچنان تلاش میکنند تا همگام با روند پیشرفت صنعت در دنیا حرکت کنند. این تلاش ها برای ارتقاء صنعت تاسیسات و ارائه راهکارهای نوآورانه به بازار، اهمیت بسیاری دارد.

بخشی در انتها با تاکید بر نقش موثر اینگونه نمایشگاه ها گفت: امسال هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه تاسیسات، دیدار با همکاران و مشتریان مجموعه و همچنین، به دنبال معرفی محصولات جدید شرکت شیرآلات وگ امید گلستان به حاضرین هستیم.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید