۱۴۰۳/۰۲/۱۶

شرکت آلان تهویه

آلان تهویه همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خودرا کسب نماید،از این رو تربیت نیرو های فنی جهت خدمات رسانی ازابتدا در دستور کار این مجموعه بوده است.
شرکت آلان تهویه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ شرکت آلان تهویه  با حدود 20 سال سابقه و تکیه بر تجارب ارزشمند با هدف فعالیت در زمینه طراحی ، تهیه و تولید ، نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع  پروژه های عظیم، مهم و سرعتی کشور عزیز ایران یا شاید انجام پروژه های غیرممکن شروع به کار نموده است. برخی از پروژه های انجام شده در سالهای اخیر:  پروژه های مربوط به نفت و گاز پتروشیمی، وزارت مسکن وشهرسازی ، پروژه های بیمارستانی , دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ، سرمایه گذاری مسکن، آستان قدس رضوی و پروژه های مسکونی و… جزو افتخارات ما محسوب می گردد.
بی تردید از بدو تاسیس تا کنون ایجاد همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب و خبره محترم در محقق شدن اهداف شرکت که همانا خدمت به ساخت و ساز پروژه ها تاثیر به سزایی داشته است. مسلماً این همکاری جمعی و تلاش تمامی همکاران محترم، عامل اصلی موفقیت شرکت در طول فعالیت خود  بوده است و همچنین تامین و ساخت تجهیزات و اجرای به موقع پروژه ها منطبق با خواست کارفرمایان محترم از اهداف دستور کار اصلی شرکت میباشد.
در حال حاضر نیز این شرکت با تجربه های اندوخته شده در سال های متوالی در زمینه  طراحی ، تولید  ، اجرا و همچنین نصب و راه اندازی دستگاههای چیلرهای هوایی و  آبی، پکیج،یونیت هوائی و آبی، هواساز و ایرواشر، برج های خنک کننده، فایبر گلاس و گالوانیزه، یونیت هیترهای آبگرم و الکتریکی،  فن کوئل های سقفی و زمینی، تابلو برق های مدار قدرت و کنترل، دمپرهای گالوانیزه و آلومینیومی در حالت فعالیت می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران ,خیابان شهید بهشتی , بعد از تقاطع سهروردی , خیابان کاووسی فر , برج اداری میترا , پلاک 47 ,طبقه پنجم , پلاک 3

تلفن  :  2-02188523860   

همراه : 09122069513

ایمیل : allantahvieh@yahoo.com

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید