۱۴۰۳/۰۲/۲۳
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن:

اجرای 100 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
اجرای  100 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

 حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت‌مسئولیت آن بنیاد گفت: در حال حاضر بیش از 100 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است. 

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اراضی بیش از 220 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن تحویل شده است گفت:  برخی از این اراضی را دارای کاربری مسکونی و برخی را نیز در حال بررسی برای تبدیل شدن به کاربری مسکونی است. 

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توافق کرده است تا سالانه 400 هزار واحد مسکوی طرح نهضت ملی مسکن را عملیاتی و اجرایی کند که 200 هزار واحد آن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن و عموما در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت احداث می‌شود و 200 هزار واحد آن نیز در روستاها تحت عنوان طرح بهسازی و مقاوم‌سازی عملیاتی و اجرایی می‌شود. در حال حاضر حدود 200 هزار واحد آن در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی شده است. 

پیش‌تر نیز اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفته بود: طبق برآوردها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش روستاهایی حدود 98 هزار واحد مسکونی و در بخش شهری بیش از 100 هزار واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن وارد فار اجرا کرده است. همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 11 هزار واحد را در بافت فرسوده پایتخت در دست نوسازی دارد که این واحدها نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن نوسازی می‌شوند. 

یادآور می‌شود، در اجرای طرح نهضت ملی، بنیاد مسکن بیش از 200 هزار واحد را وارد فاز اجرایی و عملیاتی کرده است.

آخرین اخبار طرح نهضت ملی مسکن را در پایگاه خبری اخبار ساخته ها دنبال کنید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید