۱۴۰۳/۰۱/۱۰
در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک گردشگری؛

مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل و قائم مقام بانک بانک گردشگری؛ سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد.
مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ سیدمجید صدری از بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که سوابقی چون مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت رایتل و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت ارتباطی را در کارنامه‌اش دارد.
همچنین رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مشاور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیگر سوابق کاری وی به شمار
می رود.
مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) گفت: ارائه بهترین خدمات بانکداری به مردم از طریق رشد و توسعه فناوری اطلاعات امکانپذیر است.
مرتضی خامی افزود: خدمات و فعالیت های مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات تاکنون نتایج مطلوبی برای بانک داشته که باید بیش از گذشته ادامه یابد.
وی ادامه داد: انتظار می رود شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران با استفاده از تجارب گذشته، در یک مسیر صحیح و منطقی حرکت کند و در راستای اهداف بانک گردشگری گام های مهمی برداشته شود.
قائم مقام بانک گردشگری نیز در این مراسم با اشاره به لزوم تغییر و تحول در بخش فناوری اطلاعات گفت: بر اساس تصمیماتی که اتخاذ شده است، واحد فناوری اطلاعات بانک نیز در حوزه نرم افزار و سخت افزار متحول خواهد شد.
حسین رحمتی با بیان اینکه شورای عالی مبارزه با پولشویی نیز بر اهمیت فعالیتها در حوزه فناوری اطلاعات تاکید دارد، افزود: بانک گردشگری ظرفیت های خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد و با حمایت مدیران عالی بانک در خصوص توسعه زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی رقم خورده است.
وی با اشاره به وجود نیروهای جوان و متخصص در سطح مدیران و کارشناسان بانک گردشگری، اظهار امیدواری کرد با حمایت هیات مدیره، بانک در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتالی شدن فعالیت های بانکداری به جایگاه واقعی خود برسد.
مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) نیز در سخنانی گفت: یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی که بانک گردشگری می تواند در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشد، چابکی آن است و درنظر داریم در بخش فعالیت های بانکداری نوین، این بانک را به یکی از بانک های برتر کشور در این بخش ارتقاء دهیم.
سیدمجید صدری افزود: در دوره جدید فعالیت های شرکت TIT، قطعا از تجارب گذشته استفاده می شود و با رفع موانع احتمالی، تلاش بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه فعالیت های شرکت اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در راستای اهداف بانک گردشگری فعالیت های بانکداری الکترونیک و نوین افزایش یابد و نتیجه این فعالیت ها منجر به افزایش بیشتر مشتریان بانک و ارائه خدمات مطلوب به مردم باشد.
در این مراسم، از مدیرعامل قبلی شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) تقدیر و سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معرفی شد.

انتهای خبر/

منبع خبر: روابط عمومی بانک گردشگری

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید