۱۴۰۳/۰۱/۱۰

یافته‌های جدیدی که دنیای نظافت را تغییر خواهد داد

روبرت اسکات درباره یافته‌های آخرین تحقیق مشتری‌اش صحبت می‌کند و مهم‌ترین رویه‌هایی را نام می‌برد که در سال ۲۰۲۲ در بخش نظافت و بهداشت حاکم هستند.
یافته‌های جدیدی که دنیای نظافت را تغییر خواهد داد

ه گزارش اخبار ساخته ها به نقل از ماهنامه « ویکی کلین » سه مورد از مهم‌ترین رویه‌هایی که در این تحقیق مشخص شد؛ کاهش زباله‌های پلاستیکی، نظافت سبز و افزایش رؤیت‌پذیری و تعداد دفعات نظافت است. این سه مورد برای تأثیرگذاری بر فرآیند نظافت مورد استفاده کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۲ و سال‌های بعدی پیشنهاد شده‌اند.

با درنظر گرفتن نظافت سبز، تحقیق سه بخش مهم را پیدا کرد که به اعتقاد کسب‌وکارها بالاترین اهمیت را برای بهبود پایداری دارند. این سه مورد کاهش زباله‌های پلاستیکی (75درصد)، استفاده از محصولات ساخته شده با مواد بازیافتی (60 درصد) و به‌کارگیری محصولاتی با قابلیت استفاده مجدد در روش‌‌های نظافت (55 درصد) است.

همچنین این موضوع را دریافتند که اختلال زنجیره تأمین در سال ۲۰۲۱ خیلی بیشتر از کووید۱۹ بر کسب‌وکارها تأثیر داشته است، ۶۰ درصد از کسب‌وکارها پذیرفتند که مشکلات زنجیره تأمین، بیشترین تأثیر را بر کسب و کارشان داشت، درحالی که فقط یک‌سوم از کسب‌وکارها (33 درصد) از کووید۱۹ نام برده بودند.

الستر اسکات، مدیر فروش شرکت روبرت اسکات توضیح می‌دهد که در سال گذشته، ما با یک سری چالش‌ها در زنجیره تأمین روبه‌رو بودیم که یک طوفان تمام‌عیار در حوزۀ کاری ما بود، البته تنها نبودیم.

ما با چند روش با این چالش‌ها روبه‌رو شدیم: افزایش ظرفیت انبار، معرفی محصولات دیگر موجود یا تولیدشده در بریتانیا به مشتریان، تأخیرهای ناشی از برگزیت را در واردات کالاها کاهش داد.

این روش‌ها به نوبۀ خود منجر به تغییرات جالبی در رفتار مشتریان ما شد که همراه با آن کسب‌وکارها به استفاده از محصولاتی با قابلیت مصرف مجدد بیشتر و تولید پایدار روی آوردند و حجم پسماند ناشی از محصولات یک‌بارمصرف را کاهش داد که در ابتدای همه‌گیری شاهد بودیم.

همین موضوع در کنار عواملی ازجمله نتایج کنفرانس COP26 و تغییر قانون‌گذاری مواردی همچون مالیات بر بسته بندی‌های پلاستیکی در انگلستان، باعث تغییرات عظیمی به سمت پایداری شد.

جالب است که تقریباً نیمی از مشتریان ما (47 درصد)، بیان کردند که اثربخشی محصولات هم یکی از مهم‌ترین عناصر نظافت پایدار است.

تمایز مهم باید ایجاد شود، کسب‌وکارها به منظور پایداری بیشتر باید به طور دقیق زنجیره‌‌های تأمینِ خود و هر محصول و سیستمی را ارزیابی کنند که قصد معرفی‌ دارند.

اولویت‌دهی به تولید محصولات ساخته‌شده از مواد بازیافتی یا محصولاتی که چند بار قابل استفاده‌اند، به کاهش تأثیر کلی کسب‌وکارها بر محیط‌زیست کمک می‌کند، اما کارآیی یک محصول باید در مقابل الزامات نظافت آزمایش شود تا مطمئن شد که حداکثر عملکرد نظافت و بهداشت را ارائه می‌کند؛ در غیر این صورت تبدیل به زباله بیشتری خواهد شد و باید در زمین دفع شود.

به علاوه، بومی‌کردن زنجیره‌های تأمین و یافتن محصولاتی که در اینجا و در انگلستان تولید شده باشد، به کاهش تولید کربن در بخش تدارکات و توزیع کمک می‌کند.

یکی از حوزه‌هایی که از نظر کسب‌وکارها برای بهبود پایداری چالش‌برانگیز است، قیمت محصولات بود.

تحقیق رابرت اسکات دریافت که تقریباً سه‌چهارم (73درصد) شرکت‌ها اعتقاد دارند که هزینه محصولات، بزرگترین مانع آ‌ن‌ها برای پایدارتر شدن است و بعد از این مورد هم موجودی محصولات را ذکر کردند. (40 درصد).

پالستر در ادامه می‌گوید: «با این‌که شاید هنوز هم هزینه عامل تصمیم‌گیرنده برای بسیاری از کسب‌وکارها است، من تیم‌ها را تشویق می‌کنم تا زاویۀ دیدشان را گسترده‌تر کنند و به ارزش بالاتر استفاده از محصولات و روش‌های نظافت پایدار در کارهای روزمره‌شان بیندیشند. بله، شاید با کمی قیمت بالاتر محصولات مواجه شوید، اما بیشتر محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا چندین مرتبه استفاده شوند و اگر با استاندارد بالایی تولید شوند، از محصولات یک‌بارمصرف ارزان خیلی بهتر خواهند بود».

ر عصر کووید۱۹، اقدامات کنترل بیماری قوی به بخشی از وظایف نظافت روزانه تبدیل شده است و بدون شک به کاهش انتقال این بیماری در محیط‌های تجاری و خانگی کمک کرده است. با درنظر گرفتن رؤیت‌پذیری و تعداد دفعات نظافت، ۲۰ درصد کسب‌وکارها باور دارند که این بزرگترین رویه برای صنعت نظافت در سال ۲۰۲۲ است.

الستر نتیجه می‌گیرد که «آنچه که همه‌گیری به ما نشان داده است، این است که رؤیت‌پذیری بیشتر فرآیند نظافت قرار است که همچنان باشد. کسب‌وکارهایی که هنوز روش‌هایی را پیدا نکرده‌اند که بتوانند کارآیی مشتریان و کارکنانشان را بالا ببرند و اقدامات پایدارانه‌تری انجام دهند، احتمالاً عقب می‌مانند؛ چرا که بخش ما به نوآوری در زمینه نتایج عالی نظافت ادامه می‌دهد که سطح بهداشت را بالا می‌برد و کنترل بیماری را تقویت می‌کند.

اگر قصدتان این است که مطلع شوید آیا استانداردها رعایت می‌شوند، چه کسی در سیستم نوبتش را چک کرده است و یا قبل از پرداخت حقوق و ردکردن لیست، می‌خواهید بدانید که بودجه‌تان برای پرداخت حقوق کافی است یا این‌که یک بخش از شرکت چطور علیه بخش دیگری کار می‌کند، اکنون وقت آن رسیده که سرمایه‌گذاری روی یک نرم‌افزار مدیریت نیروی کار یکپارچه را درنظر بگیرید.

اگر بخواهیم راحت‌تر توضیح دهیم، نرم‌افزار یکپارچه از یک پایگاه داده ابری و سیستم مدیریتی سرهم پیوسته استفاده می‌کند که با استفادۀ اهرمی از پایگاه داده هر یک از کارکنان، مشتریان و پیمانکاران، داده‌های صحیح و دستگاه‌های موبایل قابل اجرا در محیط وب را تقویت می‌کند تا هر فرآیند کسب‌وکاری را هدایت کند. نرم‌افزار یکپارچه نه تنها رویه‌های سیستم مدیریت نیروی کار را ساده و خودکار می‌کند، بلکه این توانایی را به شما می‌دهد تا تصمیمات آگاهانه راجع به کسب‌وکارتان بگیرید، کارآیی عملیاتتان را بالا ببرید و از نیازهای مشتریانتان پشتیبانی بهتری کنید.

نرم‌افزار Team، همه چیزهای مورد نیاز یک پیمانکار را دارد.

نرم افزار تیم در بین نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار، برای پیمانکاران تسهیلات و نظافت در جهان پیش‌رو است. بعد از این‌که دو شرکت Innovise و Tempola، از پیش‌روهای بازار بخش‌های مدیریت تسهیلات و نظافت، از نرم‌افزار تیم استفاده کردند، نرم‌افزار تیم راهکارهای جهانی را ارائه می‌کند که الزامات پیمانکارانی را برآورده می‌نماید که در این صنعت و در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کنند.

هر سیستمی به طور یکنواخت با سیستم‌های دیگر یکی می‌شود و برای تمام فرآیندهای کسب‌وکار، یک نقطه برای ورود داده ارائه می‌کند، اتلاف وقت انجام فرآیندهای اداری، دوباره‌کاری و درماندگی را از بین می‌برد که همه این‌ها ناشی از نگهداری چندین سیستم غیرمرتبط بودند.

دریچه زمانی: یک راهکار مدیریت نیروی کار جهانی قابل سنجش و در نوع خود بهترین است. این راهکار اطلاعات مهم کسب‌وکار را ارائه می‌کند تا کمکتان نماید که به طور مؤثری فعالیت کنید و عملکردتان را بهبود ببخشید و در عین حال هزینه و خطرات را کاهش دهید.

خدمات آنلاین به پیمانکارانِ خدماتی کمک می‌کند تا هر آنچه که وعده داده‌اند، به مشتریانشان تحویل دهند. از کارها و وظایف تا گشت‌ها برای این‌که کیفیت کار انجام‌شده را بسنجند. این خدمات آنلاین بهبود عملکرد، هزینه‌ها، کاهش ریسک و رضایت مشتری را آسان می‌کند.

TemplaCMS: نرم‌افزار مدیریت قرارداد با حساب‌ها و لیست حقوقی یکپارچه است که به طور ویژه برای شرکت‌های مدیریت تسهیلات و نظافت طراحی شده است. این نرم‌افزار به طور مستقیم با چالش‌های منحصربه‌فرد اداره امور پرکارگر، محل کار و کسب‌و‌کارهای خدماتی چند قراردادی، روبه‌رو می‌شود

 انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید