۱۴۰۳/۰۲/۰۱

خرید کاغذ دیواری طوسی

طوسی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای طراحی دکوراسیون خانه است.
خرید کاغذ دیواری طوسی

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ این رنگ در دسته‌ی رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد و به همین دلیل می‌توان از آن در بخش‌های مختلف خانه استفاده کرد. ست کردن دکوراسیون خانه با کاغذ دیواری طوسی خیلی راحت است و تقریبا تمام رنگ‌های اصلی را می‌توان با آن ست کرد.

انتخاب کاغذ دیواری رنگ طوسی ریسک بسیار پایینی دارد و تقریبا همه‌ی سلایق آن را دوست دارند. اما قبل از انتخاب این رنگ به عنوان کاغذ دیواری خانه خوب است نکاتی درباره انواع کاغذ دیواری‌های طوسی رنگ بدانید. در ادامه پس از معرفی بهترین مکان‌ها برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری، انواع مختلف کاغذ دیواری طوسی ساده و ترکیب رنگ‌های آن را بررسی می‌کنیم. همراه ما باشید.

بهترین مکان برای کاغذ دیواری طوسی

کجا می‌توانیم از کاغذ دیواری رنگ طوسی استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم اما قبل از هرچیز خوب است بدانید که رنگ طوسی را می‌توان برای محیط‌های اداری و فروشگاه‌ها هم استفاده کرد. این رنگ در کنار سادگی، می‌تواند خیلی جدی هم به نظر برسد و به همین دلیل در مکان‌های مختلفی قابل استفاده است.

اما اگر قصد دارید از این رنگ کاغذ دیواری در خانه استفاده کنید، مکان‌های زیر را در نظر داشته باشید.:

اتاق پذیرایی

اولین مکانی که در معرض دید مهمانان و اهالی خانه قرار دارد، اتاق پذیرایی یا نشیمن است. می‌توانید کاغذ دیواری رنگ طوسی را در این بخش از خانه اجرا کنید. این رنگ خنثی به روشنایی بیشتر خانه کمک می‌کند. علاوه بر این به راحتی می‌توان مبلمان، پرده و فرش اتاق پذیرایی را با دیوار ست کرد.

کاغذ دیواری‌های طوسی رنگ در طرح و مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند. بنابراین می‌توانید با توجه به سبک معماری و دکوراسیون این بخش از خانه، کاغذ دیواری مخصوصی را انتخاب کنید. نکته جالب دیگر درباره این رنگ کاغذ دیواری آن است که با لوستر و نورپردازی پذیرایی هم همخوانی دارد و می‌توانید چراغ‌هایی برای زیباتر کردن آن‌ها در نظر بگیرید.

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

اتاق خواب

انتخاب رنگ اتاق خواب کار بسیار دشواری‌ست. اینکه رنگی انتخاب کنید که هم با سلیقه‌ی شما سازگار باشد و هم میل به خواب را در شما بیشتر کند، کار ساده‌ای نیست. کاغذ دیواری رنگ طوسی این کار را برای شما انجام می‌دهد. این رنگ با اکثر سلیقه‌ها سازگار است و علاوه بر این، باعث کاهش ضربان قلب و آرامش بیشتر می‌شود.

از رنگ طوسی برای دکوراسیون اتاق خواب کودک هم می‌توان استفاده کرد. ترکیب این رنگ با رنگ‌های شادی مثل صورتی و زرد، جذابیت‌های آن را بیشتر می‌کند. با توجه به اینکه اتاق را برای کودک یا نوجوان با چه علایقی طراحی می‌کنید، می‌توانید ترکیب‌های رنگی مختلفی برای کاغذ دیواری رنگ طوسی انتخاب کنید.

اتاق خواب

اتاق خواب

آشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی با رنگ‌های اشتهاآور مانند قرمز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه است. کاغذ دیواری طوسی طرح دار را می‌توانید برای آشپزخانه‌های باز (اپن) یا بسته استفاده کنید. کاغذ دیواری آشپزخانه در این رنگ به راحتی با کابینت‌ها و سایر لوازم آشپزخانه ست می‌شود. ترکیب سفید و طوسی هم می‌تواند انتخاب جذابی برای کاغذ دیواری آشپزخانه باشد.

آشپزخانه‌های مدرن که با لوازم برقی رنگ متالیک چیده شده‌اند بهترین مکان برای نصب کاغذ دیواری‌های طوسی هستند. می‌توانید از طرح‌های فانتزی هم برای دیوار آشپزخانه استفاده کنید. خوشبختانه در بازار مدل‌های فانتزی متنوعی از کاغذ دیواری‌های طوسی وجود دارد که برای طراحی آشپزخانه مناسب است.

آشپزخانه

آشپزخانه

راهرو

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توان از کاغذ دیواری به رنگ طوسی در آن استفاده کرد، راهروی ورودی آپارتمان است. راهروهایی که به سمت اتاق‌ها یا سرویس بهداشتی می‌روند، کمتر در معرض دید هستند؛ به همین دلیل می‌توان از رنگ‌های خنثی مانند طوسی در این بخش از خانه استفاده کرد.

کاغذ دیواری‌های مخصوص راهرو می‌توانند طرح‌های فانتزی، مدرن، راه راه یا کلاسیک داشته باشند اما بهترین انتخاب، مدل ساده است. همچنین ترکیب رنگ مشکی و طوسی هم برای کاغذ دیواری راهرو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. راهروها اغلب نور چندان زیادی ندارند به همین خاطر رنگ طوسی می‌تواند روشنایی و بازتاب نور در آن را بیشتر کند.

راهرو

راهرو

سرویس بهداشتی

اگرچه استفاده از کاغذ دیواری در طراحی حمام و سرویس‌های بهداشتی کوچک خیلی توصیه نمی‌شود اما مدل‌های ضدآب کاغذ دیواری را می‌توانید در سرویس بهداشتی به کار ببرید. رنگ طوسی یکی از بهترین رنگ‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی است. این رنگ لکه یا رطوبت محیط را کمتر نشان می‌دهد و به روشنتر کردن محیط کمک می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر سرویس بهداشتی خانه‌ی شما بزرگ است از رنگ طوسی به عنوان کاغذ دیواری آن استفاده کنید. مدل‌های طرح‌دار کاغذ دیواری طوسی رنگ انتخاب بهتری هستند و به بزرگتر نشان دادن این بخش از خانه کمک فراوانی می‌کنند.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

   انتهای پیام/

منبع خبر: معمار نو

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید