۱۴۰۳/۰۲/۰۷

افزایش ۴۰۰ درصدی یونولیت یا تکذیب گرانی مصالح ساختمانی

در حالی که ادعا می شود مصالح ساختمانی با رشد۱۰۰ درصدی روبرو شده که رئیس اتحادیه مصالح فروشان ساختمانی کشور ادعای گرانی را به صورت کامل رد می کند.
افزایش ۴۰۰ درصدی یونولیت یا تکذیب گرانی مصالح ساختمانی

کاظمی رئیس اتحادیه مصالح فروشان ساختمانی کشور درگفتگو ی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی از جمله یونولیت و سیمان به هیچ عنوان افزایش نیافته است گفت: تمامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی که در این مدت مطرح شده است را رد میکنم و در حال حاضر به هیچ عنوانی گرانی در این بخش وجود ندارد.

او ادامه داد: بازار مصالح ساختمانی در حال حاضر آرام است و روند فروش مصالح ساختمانی از جمله سیمان هم توسط سازندگان در این بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان با اشاره به اینکه پیش از این برخی  از کارخانجات سیمان و یونولیت به سازندگان و انبوه‌سازان مصالح ساختمانی را با تخفیفات بسیار و ويژه به فروش می رساندند اما در حال حاضر با توجه به آنکه این تخفیفات برداشته شده بود منافع برخی از این سازندگان برداشته شده است بنابراین این چنین ادعاهای مطرح شد.

کاظمی تاکید کرد: در حال حاضر و بعد از پیگیری‌های صورت گرفته تخفیفات مصالح ساختمانی دوباره بازگشته بنابراین به طور قطع بازار دوباره آرام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید