۱۴۰۳/۰۲/۰۷
رئیس کل دادگستری مازندران مطرح کرد؛

اجرای احکام قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز در روشنکوه

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به قلع و قمع ساخت وسازهای غیرقانونی در روشنکوه گفت: هشت مورد حکم قلع و قمع در این روستا اجرا شد.
اجرای احکام قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز در روشنکوه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه هشت مورد حکم قلع و قمع با هدف آزادسازی زمین‌های ملی در روستای جنگلی روشن کوه اجرا شد، افزود: با حضور رئیس حوزه قضائی بخش کیاسر، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط این احکام در راستای اجرای احکام قطعی قضائی انجام شد و ۸ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: احکام قضائی صادر شده در این مورد هیچ ارتباطی به فرقه یا گرایشی ندارد و برخلاف برخی تبلیغات منفی رسانه‌ای که اجرای احکام این منطقه ازکیاسر را به فرقه و گرایش خاص افراد این منطقه مرتبط دانستند، اجرای احکام قطعی براساس قانون انجام می‌شود و اولویت دستگاه قضا اجرای قانون و حمایت از حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در تمام حوزه‌های قضائی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضائی است که مورد توجه ویژه است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید